معرفی چالش جدید smiley

 سلام laugh  . خب شاید بهتره برم سر اصل مطلب برخلاف کاری که همیشه انجام میدادم و کلیییی مقدمه چینی میکردم . یک کلام من میخوام تجربه هام رو اینجا به اشتراک بزارم . اول برای خودم چون متوجه شدم اخیرا که این راه یعنی نوشتن و به اشتراک گذاشتنش به طوری که جنبه آموزشی هم داشته باشه خیلی زیاد روی من جواب میده ( بعد از کلی آزمایش و خطا اینو فهمیدم cool ) و دلیل بعدی هم اینه که میخوام خودم رو بهتر بشناسم و دوباره اخیرا باز هم متوجه شدم که وقتی خودم رو توی موقعیت های جدید و چالش برانگیز و استرس زا و ریسک پذیرررblush قرار میدم  به سرعت پیشرفت میکنم . پس همونطور که تا ایتجا خوندید میشه فهمید که من خودشناسی ضعیفی دارم البته فعلا cheeky . پس این برای من یه راه پیشرفته که احتمال موفقیتش بالاست و چند برابر زمانی که میگیره نتیجه بخش هست . هم خودم مشتاقم تغیراتم رو بعد از یه مدت ببینم و فکر میکنم ممکنه بعضی ها هم به خودشون شانس همچین چالشی رو بدن .  همینطور فکر میکنم  توی جامعه ما کم پیدا میشن افرادی که پذیرای چالش هایی باشن که به رشدشون کمک میکنه و می ترسن یا بهتر بگم می ترسیم که شکست بخوریم و سرزنش بشیم . چرا اینو میگم ؟ چون توی مدرسه هامون همیشه مارو نتیجه محور بار آوردن و نمره گرفتن و وابستگی به اعداد و رقم اگه حرف اولو نزنه حداقل حرف های زیادی میزنه :)) . من مدت زیادی این اشتباه رو می کردم و حتی هنوزم فکر نتیجه دست از سر من برنمیداره اینو به علاوه استرس های اطرافیانت هم بکن . ولیییییییییی میخوام کم کم و به قول مامان بزرگم آسته آسته درستش کنم wink . پس هیچ نگرانی ای نیست این یه باوره چه میدونم چندین قرنه اسcool که مارو اسیر کرده و من متوجه اش شدم پس فکر کنم خود این یه گام بزرگه . یه نکته ای هم بگم که من نه تجربه خیلی خاصی دارم نه ادعایی که من چیزی بلدم و نه اصلا تو کار آموزش تجربه دارم در واقع من بیشتر از اینکه بخوام یاد بدم به کسی خودشناسی رو توی وبلاگم دارم مینویسم که همراه با نوشتن خودم هم یادبگیرم و اولویتم اول یادگیری خودمه و اولویت دومم منطبق کردن این تجرب ها برای استفاده انواع سلیقه هاست . من هیچی نمیدونم ولی میخوام یادبگیرم شاید خوندن مطالب من براتون اتفاق مثبتی باشه شایدم وقت با ارزشتون که میشد باهاش آموزش های بهتری دید رو حروم کره باشین ولی یه چیزی رو قول میدم بهتون ! هیچ کدوم از مطالب اینجارو سرسری ننوشتم و روشون وقت گذاشتم چون هدفم یادگیری بوده ! واقعا این برام یه چالش خودشناسی هس ! میخوام توی این چالش تا میتونم یادبگیرم . هدفم نوشتن نیست هدفم یادگیری خودم و در اولویت دومم هدفم منطبق کردن این دستاوردها با سلیقه های مختلف و تایپ های شخصیتی مختلف هست . پس از همین الان ازتون عذرخواهی میکنم اگه بخاطر بی تجربگیم  مطالبم براتون سودمند نبود و به دردتون نخورد . heart موفق باشی جاسمین laugh موفق باشین همگی heart ( البته اگه کسی اینجارو پیدا کنه و بعد حوصلش بیاد بخونه blush )  . 

 

شروع چالش خودشناسی : یکشنبه 30 شهریور 99 _ 11:30 PM